سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر ضد مردم بی پناه غزه در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۷۰
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی چراغی پور در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری این مراسم گفت: امروز جهانیان شاهد جنایات وحشیانه و ضد انسانی رژیم منحوص صهیونیستی بر ضد مردم بی گناه به ویژه کودکان غزه هستند.

وی ادامه داد: مشاهده تصاویر مظلومیت مردم بی پناه غزه دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده و می‌طلبد تا انزجار جهانیان به ویژه ملت بزرگ ایران بعنوان پرچمدار مبارزه با ظلم و تباهی از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی که با حمایت‌های استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار انجام می‌شود نمایش داده شود.  

وی افزود:  بر این اساس راهپیمایی محکومیت این جنایات همگام و همصدا با سراسر کشور روز شنبه ٢٧ آبان ماه در نقاط مختلف استان مرزدار و همیشه در صحنه ایلام نیز برگزار خواهد شد.

به گفته چراغی پور، این راهپیمایی در مرکز استان از ساعت ٩:٣٠ صبح روز شنبه از مسیر چهارراه رسالت تا میدان شهید کشوری شهر ایلام با حضور گسترده و حماسی اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه تدابیر و تمهیدات لازم بمنظور حضور حداکثری مردم در راهپیمایی اندیشیده شده گفت: سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان نیز سخنران مراسم خواهد بود.  

ارسال نظرات